Jadi Blogger Sangat Menguntungkan | Cik Siti

Thursday 23 July 2015

Jadi Blogger Sangat Menguntungkan

Assalamualaikum

Mood Hari Raya masih on. Mood nak tulis blog ni macam lambat lagi je nak on. Tapi hari ni kena paksakan diri jugak update blog, sebab kalau tak update hari ni, rasanya nanti akan jadi out dated pulak entry yang nak disampaikan. Huhu

Kenapa aku cakap jadi blogger ni menguntungkan? Sebabnya, korang hanya mengeluarkan duit untuk bayar internet dan bil letrik sahaja. Yang lain tu hanya dengan memerah otak, menulis apa-apa sahaja idea dalam blog korang. Then kalau bernasib baik, korang akan dapat pulangan yang amat memberangsangkan.

Luck aku kot bulan puasa hari tu. Sebab aku dapat 2 hadiah giveaway mega raya yang dilancarkan oleh 2 blogger. Firstly dari Giveaway Mega Raya by Aku Penghibur, and secondly Giveaway Mega Raya by Azhafizah.

Apa yang aku dapat ni memang sangat-sangat diperlukan masa Raya.

Dari giveaway Azhafizah, aku dapat Maxi Dress from Muslimah Dress Wardrobe


Cantik sangat. Dia siap ada lining lagi. Memang masa tu aku tengah dok cari baju dress warna hijau gelap. <3 Really love it

And yang Giveaway dari Aku Penghibur, aku dapat hadiah wang tunai RM100. Walaupun bukan tempat pertama or kedua or ketiga. Nilai RM100 tu, bukan sikit ok. Macam tau-tau ja tahun ni duit raya aku sikit. So dapat RM100 ni, boleh la backup apa yang patut. Hee

Thanks kepada penganjur-penganjur Givaway. Nanti boleh buat lagi.

By the way, bukan aku join 2 GA ni ja tau. Banyak lagi aku join. Tapi nasib tak menyebelahi aku. So, apa boleh buat. Next time try lagi ^^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...