Wide Shawl Cik Siti | Cik Siti

Monday 16 November 2015

Wide Shawl Cik Siti

Assalamualaikum

Alhamdulillah, siap pun projek yang kedua. Wide Shawl Cik Siti.


Taadaa

Wide Shawl Cik Siti ni sesuai untuk orang-orang yang tinggi and badan yang agak besar. Sebab apa aku cakap macam tu, sebab shawl ni agak panjang dan agak lebar. Sebelum ni aku susah sangat nak cari shawl macam ni. Ada yang panjang, tapi tak lebar la. Ada yang lebar tapi tak panjang la. Macam-macam.

Tapi aku tak kata la orang yang kurus dan pendek tak boleh pakai shawl ni. Macam aku, aku ni pendek ja. Badan pun tak la besar mana. Tapi aku suka shawl yang macam ni. Tengok aku pakai, memang perfect ja.

Kalau kena dengan gaya dan kena dengan cara belit, memang mantop la.

Ni teaser ja tau. Nanti insyaAllah aku akan update more about this Wide Shawl Cik Siti. So stay tuned.

By the way, harga dia aku letak budget student-student la. Sebab aku pun masih student, so aku paham budget student-student ni. Memang tak mampu la nak beli sampai RM40 ke atas. Wide Shawl Cik Siti ni under RM40 ye.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...