20 Facts About Me | Cik Siti

Tuesday 13 December 2016

20 Facts About Me

Assalamualaikum

Here is the 20 Facts About Me. Al maklumlah, ramai yang tak kenal Cik Siti ni sapa although dah almost 6 years kot berblog. Tenggelam timbul ja. XD


1- Aku suka warna biru dari dulu sampai la sekarang. Tapi my previous bedroom color is PINK. Ntah kenapa. Tapi sekarang dah cat lain dah.

2- I ex medical student. Yes, dulu pernah study medic sampai 3 year, then drop just like that. Currently aku study Business Management.



4- I prefer food rather than fashion. Selalunya aku akan nampak selekeh ja.

5- PENDENDAM

6- Cepat kesian kat orang

7- I can critics about food, but I am not a good cook

8- Tinggi aku 159 cm and baju-baju form 2 pun aku still boleh pakai.

9- I love to eat Nasi Putih, Ikan Goreng, Kicap (kipas udang ONLY) and sos tomato. Aku memang craving sangat benda ni.

10- I have Chinese and Siamese blood. So memang mata aku sepet.

11- Move on is not easy for me

12- I tend to sayang barang walaupun tak guna dah barang tu. Nak throw away, tapi end up simpan lagi barang tu.

13- I love window shopping. Tak beli pun tak pa. Asalkan dapat jamu mata ni sudah.

14- I have chronic depression and anxiety

15- Pernah accident sebab tertidur masa drive from class nak balik rumah sewa. Not even 30 minutes pun perjalanan. Masa tu tengah hari, bukan tengah malam

16- OCD when it comes to plans and schedules. Memang aku akan marah, mood hilang terus bila dah janji, lambat pulak. Pastu last minutes cancel and last minute ada plan lain. Memang tak boleh nak handle. But nak aku cool down boleh ja. Just belanja makan dessert ja.. hee

17- Mathematics is my favourite subjects. Except Add Maths. So basically apa yang memerlukan pengiraan, memang aku suka la.

18- Chocolate is my favorite except chocolate cake.

19- Aku tak suka tempat yang sempit and panas sebab aku rasa sesak nafas.

20- kena ada selimut masa aku tidur, tak kira la time tengah hari sekali pun. And aku selimut badan ja. Kaki tak selimut pun.

So, this is the 20 facts about me. How about you?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...