Cik Siti is no where to be found | Cik Siti

Monday 12 December 2016

Cik Siti is no where to be found

Assalamualaikum

Wow, it's been a long time no update this blog. About 8 months maybe. So if you have been following me from the beginning until early this year, you might noticed that my www.ciksiti.com already not available. I used blogspot.com now. 2016 is a very hectic year.

Haa amik kaw, baru 8 bulan tinggal blog, dah speaking. Well, 2016 ni sangat-sangat la busy. January sampai May, aku banyak masuk competition untuk Inovasi. First bertanding dalam kolej, dapat first place. Diaorang bawa gi untuk IPMa Business Challenge. Then Masuk iCompex dapat Bronze. Then pergi mana tah lagi. Lupa dah. Sampai la satu masa tu aku demam teruk sangat. Bayangkan la time hujung2 semester. Dengan presentation, assignment yang nak kena hantar. Waduhhh. Nasib la perform.

Masuk semester baru, aku banyak fokus kat study. Sebab semester baru-baru ni assignment saja bertimbun. 4 subjek masuk final and lagi 2 subjek assignment and project semata-mata. Blog letak tepi la. Lagipun aku subscribe internet asal boleh buka FB dengan whatsapp ja. Instagram pun aku tahan diri untuk bukak. Al maklumlah nak jimat data. Bukan tak tau, Instagram telan data banyak gila.

Sekarang aku guna celcom prepaid. Subscribe sebulan RM48 (depends la) yang dapat free call within celcom. If korang tau plan mana yang yang lagi better, bagitau la ya. Nak guna streamyx or unifi macam tak mampu lagi.

So, ya. Just nak bagitau Cik Siti masih ada ja kat sini. Tak pergi mana-mana pun. Cuma kekangan masa, kekangan internet ja yang membuatkan diri ini tak menulis macam dulu. Tapi rasa nak start balik la menulis. Sebab menulis ni boleh release tension sikit. Heee

So, till next entry. Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...